خبرهای داغ:
سرهنگ صادقپور عنوان کرد: فاز اول ساخت پل روستای میزوج به پایان رسیده و امروز با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، دستور کار آغاز فاز دوم ساخت این پل ابلاغ شد
کد خبر: ۹۵۸۲۱۶۸
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

قزوین_ به گزارش بسیج، سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در راستای تحقق ماموریت های محوله اقدام به اجرای پروژه های بزرگی همچون پروژه های آب شرب روستایی و آب کشاورزی، ساخت و بازسازی جاده و راه های روستایی، ساخت مسکن محرومین، ساخت پل و اقدامات موثر دیگر نموده است.

یکی از اقدامات موثر بسیج سازندگی ساخت پل در مناطق روستایی است که دسترسی روستاییان را به مراکز شهری به ویژه جهت فروش محصولات باغی و زراعی تسهیل می کند.

یکی از این مناطق، روستای میزوج در منطقه الموت است که در همین راستا سرهنگ مهدی صادقپور مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج در تشریح عملیات ساخت پل میزوج بیان کرد: جهادگران سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با شروع عملیات آماده سازی تیرهای اصلی پل ارتباطی روستای میزوج، درصد پیشرفت فیزیکی آن را در مرحله اول به پایان رساندند.

وی گفت: عملیات عمرانی به منظور نصب تیرهای فرعی و اجرای دال پل صورت گرفت.

سرهنگ صادقپور عنوان کرد: با احداث این پل مشکل دسترسی مردم روستای میزوج به جاده های اصلی مواصلاتی شهر قزوین مرتفع می گردد.

 وی با اشاره به اتمام ساخت فاز اول پل روستای میزوج اظهار کرد: فاز اول ساخت پل روستای میزوج به پایان رسیده و امروز با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، دستور کار آغاز فاز دوم ساخت این پل ابلاغ شد. 

میزوج، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان قزوین در استان قزوین است. این روستا در بیست کیلومتری شمال شرقی شهر قزوین و در کوهستان قرار گرفته است. منطقه‌ای که این روستا واقع شده نقطه مرزی بین دهستان اقبال و منطقه الموت محسوب می‌شود.

گفتنی است؛ به دلیل شرایط سخت تردد در این محل، پل روستا که تخریب شده بود توسط جهادگران پرتلاش بسیج سازندگی استان قزوین در حال ساخت جهت رفاه حال مردم عزیز روستاست.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار